Υγιεινή διατροφή για τα παιδιά σας

Υγιεινή διατροφή για τα παιδιά σας

Τα παιδιά χρειάζονται συχνά και υγιεινά γεύματα για να έχουν αρκετή ενέργεια, να μεγαλώσουν σωστά και να βελτιώσουν την ικανότητα τους για μάθηση. Σημαντικό είναι εσείς ως γονείς να βοηθήσετε τα παιδιά να τρέφονται σωστά και υγιεινά.
Τι πρέπει όμως να κάνετε για να βοηθήσετε τα παιδιά σας;

1. Τρώτε πάντα το φαγητό σας σαν οικογένεια και ποτέ μπροστά στην τηλεόραση έτσι ώστε να μετατρέπετε την ώρα του φαγητού σε ώρα της οικογένειας.
2. Σιγουρευτείτε ότι το παιδί σας τρώει πρόγευμα καθημερινά αφού έτσι θα αποδώσει καλύτερα στο σχολείο.
3. Μαγειρέψτε μαζί με το παιδί σας και αφήστε το να δημιουργήσει με την φαντασία του. Με αυτό τον τρόπο θα κάνετε το μαγείρεμα διασκεδαστικό. Ακόμα τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν και με τα ψώνια.
4. Περιορίστε τα γλυκά αλλά μην τα απαγορεύσετε εντελώς.
5. Δοκιμάστε καινούργια φαγητά κάθε εβδομάδα για να δοθεί η ευκαιρία στο παιδί να τρώει ποικιλία τροφών.
6. Προσοχή χρειάζεται στα ποτά με ζάχαρη. Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να πίνουν νερο ή γάλα αντί για ζαχαρούχα ποτά. Αν θέλουν να πιουν ένα χυμό στο σχολείο, συμβουλέψτε τα να προτιμούν τα χαρτονάκια χυμού χωρίς ζάχαρη.
7. Προσφέρετε θρεπτικά σνακ όπως ποπκορν χωρίς αλάτι, αμύγδαλα ανάλατα, γιαούρτι, φρούτο ή και παγωτό χαμηλό σε λιπαρά και ζάχαρη.
8. Μην αλατίζετε τα φαγητά σας και μειώστε τα τρόφιμα ψηλά σε αλάτι όπως χαμ, μπέικον, λουκάνικα, πατέ, κύβος λαχανικών, έτοιμες σούπες, σάλτσες, soy sauce, καπνιστό ψάρι ή κρέας, τσιπς, αλατισμένο πόπκορν, αλλά και τα έτοιμα φαγητά όπως fast food και κατεψυγμένα φαγητά.  Ο χυμός λεμονιού, το ξύδι και τα μπαχαρικά είναι έξυπνοι τρόποι για να αρωματίζετε το φαγητό σας χωρίς να προσθέτετε καθόλου αλάτι.
9. Μαγειρεύετε υγιεινά στα σπίτι.
• Ψήστε στο φούρνο, στη σχάρα ή στον ατμό- μην τηγανίζετε!
• Προτιμήστε ελαιόλαδο αλλά πάντα με μέτρο (1 κουταλιά = 100 θερμίδες !!!)
• Χρησιμοποιήστε αντι-κολλητικά σκεύη μαγειρέματος, έτσι ώστε να αποφύγετε το λάδι
• Διαλέξτε κρέας χωρίς λίπος και αφαιρέστε την πέτσα /δέρμα από το κοτόπουλο πριν μαγειρέψετε
• Αντικαταστήστε την κρέμα στις συνταγές με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά ή σάλτσα φρέσκιας τομάτας
10. Ενθαρρύνετε την άσκηση! Περίπου 30 λεπτά γυμναστικής  πέντε φορές την εβδομάδα είναι ικανοποιητικό.
Άρθρο της Νάταλυ Κυριακίδου
Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος  με ειδίκευση στην Παχυσαρκία
(BSc, RD, MSc Weight Management)
Η φωτογραφία που χρησιμοποιήθηκε για το άρθρο είναι από το http://www.growingraw.com/kids-eating-healthy.html
Share
Pin Share

Related posts

Τροφούπολη

Όροι χρήσης ιστοχώρου

Επικοινωνία

Τεγέας 15, Αργυρούπολη, 164 52


2109956990


info@trofoupoli.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Εγγραφή στο Newsletter